Rezervace schůzky

Pro kontakt s odběrateli za přísných hygienických pravidel a s nutností předchozí rezervace schůzky jsou opět otevřena zákaznická centra a oddělení vyjadřování. Od 1. dubna 2022 dochází k rozšíření otevírací doby zákaznických center pro fyzický kontakt s odběrateli. Ta jsou otevřena v pondělí a středu 8:00 – 12:00, 13:00 – 17:00. V úterý pak v čase 8:00 – 12:00, 13:00 – 15:00.  

Zákaznická centra

Oddělení vyjadřování

Pokud požadujete projednat s technikem oddělení vyjadřování obecný požadavek týkající se Vámi řešené stavby je potřeba si rezervovat schůzku na oddělení vyjadřování, a to v pondělí nebo středu od 8,00 – 12,00 a 13,00 – 17,00 hod.

Schůzku možno rezervovat:

V případě, že požadujete projednání již vydaného stanoviska k Vámi řešené stavbě, je nutné zavolat na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400 (v pracovní dny 7,30 – 20,00 hod.), kde požádáte o projednání konkrétního vydaného vyjádření s technikem oddělení vyjadřování (sdělíte značku tohoto stanoviska). Váš požadavek bude pracovníkem zákaznické linky zapsán a technik oddělení vyjadřování, který dané stanovisko zpracovával, Vám zpětně zavolá (do 7mi kalendářních dnů) a domluvíte se na dalším postupu – sjednání osobní schůzky nebo telefonicky problém vyřešíte.